سکانسی از یک حادثه دلم میخواد یه فیلم طولانی بسازم که فحواش این باشه که برای یک مرد هرگز هرگز هرگز چیز هایی رو که با زحمت بدست آوردین رها نکنید.بازیگر نقش اول مردش رو هم شهاب حسینی میذارم تا این مفهوم القا بشه که حتی اون مرد میتونه اندازه شهاب حسینی ایده آل باشه.اما شما بازم این اشتباه رو نکنید. نوشته شده در چهارشنبه سیزدهم آبان ۱۳۹۴ ساعت 14:19 توسط گیسو | حزئیات یک نیمکت,کلاغ,چای در لیوان یک بار مصرف...ما را در سایت نیمکت,کلاغ,چای در لیوان یک بار مصرف دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: يکشنبه 9 آذر 1404 ساعت: 19:28
سکانسی از یک حادثه پاییز فردا تموم میشه.این ساده ترین جمله واسه شروع کردن یک متن تو شب قبل از فرداست.شب قبل از یلدا.هر سال پاییز،فصل نوشتن من بود.فصل خوب نوشتن من.پس چرا امسال دریغ از یه خط نوشته ی پدر مادر دار؟به عکسم نگاه میکنم،سال پیش همین موقع ها انداختمش.زیبا تر و با طراوت تر از حالا به نظر میام.موقع انداختن این عکس فک میکردم اگه یه ذره دیگه به دغدغه هام اضافه شه سرم میفته کف زمین از زور سنگینی.امثال فهمیدم که اشتباه میکردم،چون سرم سره جاشه در حال نیمکت,کلاغ,چای در لیوان یک بار مصرف...ما را در سایت نیمکت,کلاغ,چای در لیوان یک بار مصرف دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: يکشنبه 9 آذر 1404 ساعت: 19:28
سکانسی از یک حادثه من گند زده ام،یک گند درست و حسابی.همین حالایش هم که دارم مینویسم،دارم گند دیگری میزنم.اینطوری برایت بگویم که کل امروز میخواستم بنویسم ولی... انقدر دست دست کردم،رفتم و آمدم،فکر کردم،ماتیک زدم، عشوه ریختم ،برای تو گریه کردم،ظرف شستم،همه کار کردم،جز آنکه بنویسم.اینقدر ننوشتم که تو نوشتی و این یعنی گند،یعنی من باز هم نبودم.تو بیست و دو ساله شدی و من به زور آمدم برای تولدت.بیست و سه ساله شدی و اصلا نیامدم و خودم را با این داستان که کادویت نیمکت,کلاغ,چای در لیوان یک بار مصرف...ما را در سایت نیمکت,کلاغ,چای در لیوان یک بار مصرف دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 9 آذر 1404 ساعت: 19:28